قالب وبلاگ قالب وبلاگ
دریای عجیبی كه در قرآن آمده را ببینید + عكس
 
گروه ریاضی مقطع متوسطه شهرستان فریمان
درباره وبلاگ


پروردگارا ! مرا مدد کن تا دانش اندکم نه نردباني باشد براي فزوني غرور و تکبر و نه حلقه اي براي اسارت و نه دستمايه اي براي تجارت ،بلکه گامي باشد براي انسانيت و متفاوت ساختن زندگي خود و ديگران. همکاران ودانش آموزان عزیز جهت هرچه بهتر شدن وبلاگ نظرات خودرا به آدرس های زیر ارسال نماییند farimani.5079@Gmail.com fariman_a50r@yahoo.com
نويسندگان

 در شهر توریستی اسكاگن این زیبایی را می‏توان در سجیه دید، این شمالی‏ترین شهر دانماركیهاست، جایی كه دریای بالتیك و دریای شمال بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یكی نمی‏شوند و بنابرین این راستا بوجود می‏آید.

و این همان چیزی است كه در قرآن آمده است.

سورة مباركه الرحمن

مَرَجَ الْبَحْرَینِ یلْتَقِیانِ (۱۹) بَینَهُما بَرْزَخٌ لا یبْغِیانِ (۲۰) فَبِأَی آلاءِ رَبِّكما تُكذِّبانِ (۲۱) یخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (۲۲)

دو دریا را به گونه‏ای روان كرد كه با هم برخورد كنند. (۱۹) اما میان آن دو حد فاصلی است كه به هم تجاوز نمی‏كنند. (۲۰) پس كدامین نعمتهای پروردگارتان را انكار می‏كنید؟(۲۱) از آن دو، مروارید و مرجان خارج می‏شود. (۲۲)

سوره مباركه فرقان آیه ۵۳:

«و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

و اوست كسی كه دو دریا را موج زنان به سوی هم روان كرد این یكی شیرین و آن یكی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.




نوع مطلب : متفرقه،



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 499
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
قالب وبلاگقالب وبلاگ